Αν έχουμε σιγουρευτεί πως το αυτοκίνητο που θέλουμε να αγοράσουμε είναι εντάξει με τα χαρτιά του και τους αριθμούς πλαισίου, πριν δώσουμε τα χέρια με τον πωλητή καλό είναι να ελεγχθούν τουλάχιστον τα εξής:
1. Έλεγχος συμπίεσης κινητήρα
2. Έλεγχος για θόρυβο (βουητό) από το διαφορικό. με γκάζι, αλλά και στο άφημα του γκαζιού, με ταχύτητα μέσα. δοκιμή και ζεστό και κρύο
3. Έλεγχος του συμπλέκτη
4. Έλεγχος για διαρροή λαδιού ανάμεσα στο μπλοκ του κινητήρα και το κάλυμμα του ιμάντα χρονισμού ή διαρροή νερού από την αντλία νερού
5. Έλεγχος στα λάδια να μην έχουν πάρει νερά από χαλασμένη φλάντζα.
6. Έλεγχος για διαρροές στο σύστημα του υδραυλικού τιμονιού
7. Έλεγχος για διαρροές γενικά και ειδικότερα στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου και στην φλάντζα του κάρτερ
8. Έλεγχος για σπασίματα – τρύπες στα χταπόδια και στο σύστημα εξάτμισης
9. Έλεγχος αν λείπουν τα προστατευτικά κατά της θερμότητας, ειδικά αυτό της μίζας.
10. Έλεγχος αναθυμιάσεων και αν βγάζει κάρτα καυσαερίων
11. Έλεγχος σε μπιλιοφόρους, ακρόμπαρα γενικά το μπροστινό σύστημα
12. Έλεγχος αν έχουν κοπεί οι βάσεις των πίσω αμορτισέρ
13. Έλεγχος στεγανότητας πορτμπαγκάζ (να μην μπαίνουν μέσα αναθυμιάσεις και να μην κοπανάει).
14. Έλεγχος στις βάσεις κινητήρα
15. Φυσικά να μην εχει σοβαρο χτυπημα στο σασι του
Εκτός λίστας αλλά ύψιστης σημασίας: Αν δεν έχουμε στοιχεία για το πότε αλλάχτηκε ο ιμάντας χρονισμού, να προβούμε σε άμεση αλλαγή τόσο του ιμάντα όσο και της αντλίας νερού. Λόγω της δομής του κινητήρα (interference engine), κομμένος ιμάντας σημαίνει μεγάλη ζημιά στην κεφάλή και συνεπώς πολλά ευρώ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου