Ο αριθμός πλαισίου είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να ελέγξουμε σε κάθε μεταχειρισμένο όχημα. Ιδιαίτερα στις Porsche εκείνης της εποχής και δεδομένων των τότε καταστάσεων στον χώρο της αυτοκίνησης στην Ελλάδα, ο αριθμός πλαισίου μπορεί να μας αποκαλύψει πολλά για κάθε αυτοκίνητο.
Όλες οι 944 έχουν τον αριθμό πλαισίου στο αριστερό μέρος του χώρου μηχανής, χτυπημένο πάνω σε αλουμινένιο πλαίσιο.
Επεξήγηση αριθμού πλαισίου
WPO ZZZ 94 Z C N 4 12345
W = West Germany
PO = Porsche
ZZZ = Τίποτα
94 = Κωδικός μοντέλου. 94 = 944, 95 = 944 turbo, 92 = 924 μετά το 1981, 93 = 924 turbo, 96 = 968
Ζ = Τίποτα
C = Έτος παραγωγής. C = 1982, D = 83, E = 84, F = 85, G = 86, H = 87, J = 88, K = 89, L = 90, M = 91
N = Neckarsulm (Εργοστάσιο παραγωγής)
4 = Κωδικός μοντέλου. 4 = 944 / 924, 1 = 944 turbo ή 924 turbo, 8 = 968
12345 = αριθμός σειράς από 00001 έως 99999
Σημειώσεις
Αν ο αριθμός πλαισίου δεν βρίσκεται σε αυτό το σημείο, τότε πρέπει να προβληματιστούμε. Το πιθανότερο ενδεχόμενο είναι να έχουμε να κάνουμε με μια μετατροπή από 924 προ του 1981. Αν παρατηρήσουμε αλλοιωμένο το σημείο όπου αναγράφεται ο αριθμός για τις 944, τότε είτε κατά την μετατροπή κολλήθηκε όλο το μπροστινό μέρος από κάποια 944, είτε έγινε "μετατροπή" μόνο στα χαρτιά και τις πινακίδες. Οι 924 προ του 1981 έχουν δεκαψήφιο αριθμό πλαισίου της μορφής 924******* χτυπημένο στη βάση του αμορτισέρ στην πλευρά του συνοδηγού.
Αν το αυτοκίνητο που ελέγχουμε είναι Αμερικάνικων προδιαγραφών, ο αριθμός πλαισίου αναγράφεται και στην κολόνα του παρμπρίζ στην πλευρά του οδηγού. Σε αυτή την περίπτωση ο αριθμός διαφέρει σε κάποια γράμματα από αυτόν που αναγράφεται στον χώρο της μηχανής(π.χ. αντί για ΖΖΖ, γράφει ΑΑΟ). Πρόκειται για κάτι απολύτως φυσιολογικό. Συνήθως στην άδεια αναγράφεται ο αριθμός που βρίσκεται στην κολόνα.
Ο αριθμός πλαισίου βρίσκεται επίσης εκτυπωμένος σε ένα αυτοκόλλητο κάτω από το "χαλί" στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου, μαζί με τους κωδικούς των έξτρα. Αν αυτό το αυτοκόλλητο υπάρχει, είναι μια πολύ καλή ένδειξη πως το αυτοκίνητο δεν έχει χτυπήσει από πίσω και δεν έχει ξαναβαφτεί.
Δείτε τους κωδικούς των έξτρα
WPO ZZZ 94 Z C N 4 12345
W = West Germany
PO = Porsche
ZZZ = Τίποτα
94 = Κωδικός μοντέλου. 94 = 944, 95 = 944 turbo, 92 = 924 μετά το 1981, 93 = 924 turbo, 96 = 968
Ζ = Τίποτα
C = Έτος παραγωγής. C = 1982, D = 83, E = 84, F = 85, G = 86, H = 87, J = 88, K = 89, L = 90, M = 91
N = Neckarsulm (Εργοστάσιο παραγωγής)
4 = Κωδικός μοντέλου. 4 = 944 / 924, 1 = 944 turbo ή 924 turbo, 8 = 968
12345 = αριθμός σειράς από 00001 έως 99999
Σημειώσεις
Αν ο αριθμός πλαισίου δεν βρίσκεται σε αυτό το σημείο, τότε πρέπει να προβληματιστούμε. Το πιθανότερο ενδεχόμενο είναι να έχουμε να κάνουμε με μια μετατροπή από 924 προ του 1981. Αν παρατηρήσουμε αλλοιωμένο το σημείο όπου αναγράφεται ο αριθμός για τις 944, τότε είτε κατά την μετατροπή κολλήθηκε όλο το μπροστινό μέρος από κάποια 944, είτε έγινε "μετατροπή" μόνο στα χαρτιά και τις πινακίδες. Οι 924 προ του 1981 έχουν δεκαψήφιο αριθμό πλαισίου της μορφής 924******* χτυπημένο στη βάση του αμορτισέρ στην πλευρά του συνοδηγού.
Αν το αυτοκίνητο που ελέγχουμε είναι Αμερικάνικων προδιαγραφών, ο αριθμός πλαισίου αναγράφεται και στην κολόνα του παρμπρίζ στην πλευρά του οδηγού. Σε αυτή την περίπτωση ο αριθμός διαφέρει σε κάποια γράμματα από αυτόν που αναγράφεται στον χώρο της μηχανής(π.χ. αντί για ΖΖΖ, γράφει ΑΑΟ). Πρόκειται για κάτι απολύτως φυσιολογικό. Συνήθως στην άδεια αναγράφεται ο αριθμός που βρίσκεται στην κολόνα.
Ο αριθμός πλαισίου βρίσκεται επίσης εκτυπωμένος σε ένα αυτοκόλλητο κάτω από το "χαλί" στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου, μαζί με τους κωδικούς των έξτρα. Αν αυτό το αυτοκόλλητο υπάρχει, είναι μια πολύ καλή ένδειξη πως το αυτοκίνητο δεν έχει χτυπήσει από πίσω και δεν έχει ξαναβαφτεί.
Δείτε τους κωδικούς των έξτρα
καλησπερα που βρισκεται ο αριθμος της μηχανης στην 944.
ΑπάντησηΔιαγραφή